0

başlık

*üniversiteli oldum okula filan gidecekmişim pazartesine çağırıyolar ,ne iş anlamadaım bakcez
*sonunda hava biraz serinledi ayay sonbahar bayılıyorum sonbahara sonbahar çocuuyum ya ondan mı acibaa
*buni adında bi köpekbalığı besliyorum kedimin gece hayatını bırakıp istanbula dönmeyeceğini anlayınca kendimi ona verdim
*aylık akbil almam gerekiyo sanırım güzel bişey
*gezilecek sergiler var oysaki evde oturmuş nektarin yiyip pitipiti blog giriyorum (tembel şey)
*odamı yaşanılabilir bi hale getirmeye çalışacağım ikeadan komaaacaaan bi masa alıp üzerine yerleşmeyi düşünüyorum
*duvarları da boyamak lazım ama onun için de alışverişe gitmek lazım kadıköydeki boya satan amcalar kız görünce takmıyo he he 800 milyon bi kilosu evet nasıolsaalmazbu modunda hepsi bide bitürlü güzel renk göremedim
*düzen istiyorum düzen bitürlü düzene giremiyorum büf neyse yeter bu kadar

0 yorum: