0
son gaz senaryo-rüyalarım devam ediyo en son gördüklerimden seçmeceler
...bir kasabadayım ,saat sabaha karşı 5 gibi birşey olmalı,sokaklar arasında geziniyorum ,ama neden gezdiğim konusunda en ufak bir fikrim yok,bir sürü 3er4er katlı bina var ve hepsinin arasından sokaklar geçiyor.evler avlusuz ,her kat ancak bir oda kadar büyüklükte,eski püskü gri gri betonarme evler ,heryer ıssız,kapalı
birinin altında bir dükkan var ,ne dükkanı olduğunu tam kestiremesemde,içinde kasetler olduğunu varsaydığım raflar kücücük dükkanın üç duvarını kaplıyor.diğer dördüncü duvar ise zaten vitrin vekapı girişine ait
bu dikkanın önünde bir tezgah var ve tezgahın üzerinde metal yuvarlak bir kutu
bu metal kutu şu an annemin odasında duran içine inciğini boncuğunu ıvırını zıvırını koyduğu kutu
içeri girip kadına soruyorum
neden bu kutunun üzerinde fiyat yazmıyor?
kadın bu lafın üzerine şöyle dedi;eğer üzerine fiyat koyarsam herkes almak ister ama üzerinde fiyat olmadığı için kimse almıyo
bunu neden söyledi ne etti bilmiyorum kutunun bizim olduğunu ,söyledim ona o da o zaman al dedi ve ben kutuyu alıp ,oradan çıktım ...

0 yorum: