0

salağım ben salak salak asalak ...evet

Bugün pazartesi,yani temel sanat ödevinin ,hatta dosyasının son teslim günÜ ve ben ne yaptım? evim ile arası minimum 1buçuk saat olan okulumun bu muhterem ödevlerini yapıpyapıp evde unuttum...
Geldim o yolu gittim o yolu gün içinde 4 kere vapura bindim harcadım 3 saat .Hani bunak görmüşünüzdür de bu yaşta bu kadarını görmemişinizdir,hayır hayır mesela bazı şeyleri asla unutmam,örneğin yediğim içtiğim şeylerin son kullanma tarihlerine bakmayı kimse unutturamaz bana.Gerçi baksam neye yarar ki;nitekim ocak..şubat..mubat..mart diyip martı 4. ay bulan ve panik olan bir insan zavallısıyım ayrıca
hatta hatta ben tüm bu olanların bana iyi bir ders olacağını polyanna misali düşünürken ,okuldan eve son kez dönerken yaklaşık 100milyonluk boya takımımı okulda unuttuğunu eve 10 dakika kala farkeden,eve gelene kadar çantasına bakmaya bile cesaret edemeyen ve çantasını açınca acı gerçekle karşılaşan bir insanım da yokyok bu kadarını yapmamalıydım...gerçekten
sanırım yorgunum

0 yorum: