2

burdayım aslında

mayıstan bu yana yazmıyorum evet
ama bu blogumu düşünmüyorum anlamına gelmiyor
hem de öyle bir düşünüyorum ki
acaba bilmemkimin blog yazdığımdan haberi varmıdır da onla ilgili yanlış bişey yazmışmıyımdır acaba söylememem gereken bişeyi söylemişmiyimdir
faniyiz hepimiz aynıyız tamam da blogger ne kadar paranoyid androyid bi hale soktu beni anlatamam
herneyse
sergim açıldı ,bilmiyorum insanlar geiyomu ilgi varmı geçen bi televizyon kanalından geldiler ama nası bi tv kanalıysa hiç bi yerde izini görmedim
tamam çok tv izlemiyorum ama benim yerime izleyip haberler ileten bi annem var ,sesini duyamadık sergimizin
kadıköy karganın sanat köşesi olan kargartta ayın 30una kadar bi takım insanlar gözucuyla bakabilir açığız.

okul pazartesine açılıyor,ders alma konusunda problemlerim var, sanırım büyük bi sevinçle aldığım bir dersi ,zorunlu ers saatlerimin değişmesi yüzünden bırakmak zorunda kalacağım

ehliyet almak için çalışmaya başladım ,sanırım babam artık kendini gezdirmemi istiyor
filan
şimdilik bu kadar
görüşürüz blog

2 yorum:

Adsız dedi ki...

orda değilsin burdasın aslında.

ErMeGeDDoN dedi ki...

takiptesin,takiptesin,nefes aldin,takiptesin,takiptesin,nefes verdin,takipt....