3

Taşındık

Laz işi oldu değil mi?(laz arkadaşlara sevgiler.. kucak dolusu öpücükler )
Taşındığın yeri kimse bilmiyorsa zaten taşındık yazmanın bi anlamı yoktur.Ayrıca burayı gören de taşındığını farketmiştir .zaten geride de böyle bi not bırakma işine girişmedim ..ben buyum .(NOKTA)
Herneyse sayın seyirciler, müti Şötesi kalabalık (ulamanın hastasıyım ) ,sevgili hayranlarım bundan sonra burdayız fazla uzatmaya gerek yok (tamam uzatan benim ve taşındığımı da anladınız biliyorum salak yerine koymak değil niyetim sizleri)
Sadete geliyim...(daha yeni başladık )yani girişin sadetine -kafam çok karışık- bütün noktalama işaretleri paragraflar onlar bunlar birde gelmiş gelmiş bütün türkçe edebiyat vebenzeri hocalarım kronolojik sırayla reverans vererek gözümün önünden geçiyorlar ve beni daraltıyorlar hımm bi önceki cümleye dön de bi oku bakalım neler saçmalamışın diyorlar yahu biliyorum hoca edebi bi eser çıkarmayacağız ya ortaya konuşuyoruz işte aramızda nolcek yani bi çay koy gel
öhömm bak ben de bunun için özür diliyim biradan dileyeceğim bak
özzzüüüür diliyoooree
ehe
ne kadar da yılışıklaştım son yazılardan buraya gelene değin blog neler oldu neler diyeceğim ama çok da birşey olmadı sanki be
yani
dur bu yazıyı burda bitireyim ben sapıtıyorum 3kulu vallah (öyle sanıyodum uzun bi süre kulhü allah mış tüüvbe tüvbee) bi elham okiyim kendime geliyim bu ne böyle yahu temiz bi sayfa açim orda görüşürüz blog

3 yorum:

srqluciddreaming dedi ki...

geliverdin he gaari :P saçmala beybi kim tutar seni :)

melek dedi ki...

:D eheh aynen öyle

srqluciddreaming dedi ki...

muhah zuhah ehehe :P