0

00:24.. 22şubat çarşamba

Bu gece hayatımın en güzel gecelerinden birisi olsa gerek.Bir ev kedisi olarak yaşamını devam ettiren ben,uzun zamanlardan sonra bir konser ortamına aktı.Yok yok ne bir diskodan ne de bir gece kulübünden bahsediyorum .
Efenim neymiş bu ortam.
İşbankasının düzenlediği "Renklerdeki Yansımalar"adı altında düzenlenen müzik güzelliği.(bkz.entellik değil sadece güzel müzik)
Yansımalar adlı topluluk ve birkaç müzisyenin çaldığı müziğin güzelliği bi yana,sevdiceğinin omzuna başını koyup hayaller kura kura müziğin tadını çıkarmak da ayrı bir zevkmiş .Evet ilk kez böyle bişey yaşadım ve şımardım ve mutluym ve hava atmak deniyorsa buna.. hava atıyorum :) hiheyt !!:) .İyiki gitmişim pişman değilim yine olsa yine giderim :)
ya bu ateşi söndür
ya beni öldür
yada bu kalbi bu bedenden sök...

0 yorum: