0

fenerbahçe 2 melek 0

Her şey sabah saati 7ye kurup ancak 8e çeyrek kala yataktan çıkmamla başlamıştı.(Gregor Samsa misali, bir hamam böceği olarak kalkacağım birgün yataktan diye ödüm kopuyor .)Son derece keyifli kalktım,akşam açık bulduğum marinadaki migrostan aldığım çikolatalı pudingi,sakladığım yerden (resim çantamdan) çıkarıp mutfağa gittim.
Henüz evdekiler uyuyordu o vakit ben koyuldum kek karışımını hazırlamaya..Bir yandan da olası bir baskına karşı etrafı toplu tutmaya çalışıyor idim.Ancak evdekiler uyanmakta ve süprizimi berbat etmekte gecikmediler...Bugün annemin doğumgünüydü.
...
En güzelide annemin yaptığım kek için " mileeek üst kısmını kapa fırının bak sonra yanıyo içi pişmiyo tamam maaaa? " diye söylenmesi olsa gerek.
Her ne kadar "anne yaa süpriz(!) doğumgünü pastana karışma bari ya böhüeeeeee "diye ağlansam da artık iş işten geçmişti.Babamsa hala kahvaltı hazırladığımı sanıyordu ve annemin doğumgününden habersizdi.

Tam anlamıyla bir süpriz yapamamanın ezikliği içinde pastamı tamamladım.Babam mutfağa kafasını uzatıp da pastayı görünce nihoha benim doğumgünüm değil valla ehiehi diye gülünce biraz sinir oldum...sonra geçti.Üzerine bir adet mum dikip "anneeaaaa geliyonmuu" diye çığırdım.Dileğini tuttu hüfledi şirin şirin.Kutlaştık, koklaştık ve ona 26 yaşına girmenin nasıl bir duygu olduğunu sordum:) çünkü öyle düşünmekten hoşlanıyor..
Bundan sonrası benim için her zaman olduğu gibi Kadıköy'de geçen güzel bir pazar günüydü .Maçlarla gerçekten hiç ilgilenmediğim için fenerbahçe stadında maç olduğunu yine önünde gördüğüm panzerler sayesinde algıladım öğlene gelirken saat.Ama tam olarak ne gibi bir durumla karşılaşacağımı algılayamamışım.Akşam oldu,dolmuşa bindim ki eve erken gelirim diye..Stadın önünü yayalar geçsin maksadıyla kapamışlar ve yolu stadın arkasına vermişlerdi yine çoğu büyük maçta olduğu gibi . Saatte yarım kilometre kaplımbaa hızıylen Kızıltoprağa kadar geldik,ve yine bir trafik keşmekeşi daha ..
...
En sonunda evin oraya vardığımda midem ağzıma gelmişti durup kalkmaktan "ışıklardeaa" diyebildim ama adam anlamadı. Ancak yanımdaki amca duymuş, sağolsun kapıyı açarmısın kardeş dedi de dolmuştan attım kendimi aşağıya... Yağmur yağıyordu ,midem bulanıyodu, ıslandım ,üşüyodum ,ayakkabılarım ayağımı vurmuştu ve gözlerimin içini hedef almış saçlarım bir oraya bir buraya dağılıp duruyordu.Sokağa girip koşa koşa eve gittim ayaklarım ıslanmış olduğu için topuklarına sürten derinin de etkisiyle iyicene acıtmaya başlamıştı .Eskiden olduğu gibiydi herşey ...annem X saatte evde ol derdi de ben Xe 5dakika kala olduğum yerden çıkar koşa koşa eve girerdim .Sırf surat asmasına dayanamadığım için.Bu sefer sokakta durmaya fazladan bir saniye bile katlanmak istemiyordu canım...Bunun için koşturuyordum ama sahne aynıydı:)
Geldim kurudum mutluyum


2-2bitmiş maç ... o da iyi..peh

0 yorum: