0

ara

Bu zaman dilimini yazmam gerektiğini düşünüyorum aslında,belki hayatımın en tatlı anıları olmaya aday olan bu günleri yazıya dökmeyi kaçırmak, çok keyifli sayılmaz.
Aslında sıkıntılı bir dönem evet, aynı zamanda da ilk kez "kendi" hayatıma sağlam bir adım atma çabası benimkisi.
Bugün bi kaç eski arkadaşım bana, çok hırslı olduğumu duyduklarını söyledi.
Hayır efendim hırslı değilim sadece...biraz şeyim şeyy....kelime tam olarak karşılamalı bunu ;azim olabilir evet azimliyim ama hırs yok
Hırs iyi bişey mi ona da karar verebilmiş değilim ;ama insanlardan hırslı lafını duyunca hep kaçmaya çalıştığım, şu at yarışı misali yapılan sınavlar geliyor aklıma ve "ay yok canım ne alakası var tövbe tövbee haşaaa " demek geçiyor içimden.Ben hep bundan kaçmaya çalışırken hırsın gelip beni bulması çok korkutucu.

Çizim konusunda çok bariz problemlerim kalmadı, bu yüzden biraz rahatım.Keyif almaya bakıyorum artık yaptığım işten,ne kadar rahat olursam ne kadar amacımı düşünerek çalışırsam o kadar iyi çıkıyor ,tamamen psikolojik birşey.İnsanın ruhunu kağıda yansıtması beni çok şaşırtıyor.Son derece büyülü bir olay benim için.Bir şey daha farkettim.İnsanın çizeceği konuyu hayal edebilmesi kalemi tutmaktan önce geliyor.Hayal edebildiğim herşey iyi kötü çıkıyor ama ne zaman ki hayallerim tıkalı kalsa işte o zaman boş kağıt beyazlığıyla gözümü almaya başlıyor.
İşte durum raporu bu ara biraz daha yavaş tempo gitmeye karar verdim.Sıkılmak istemiyorum.Sanırım böylesi daha iyi ...


not:Sanırım yakında bir daktilo sahibi olacağım.O zaman şu blog hedesine belki daha farklı bi boyut kazandırabilirim.:D

0 yorum: