0

the limon

Rüyamda savaştaydım bu sabah,bir bebeği kurtarıyordum ve ilgisiz annesinin önüne koyuyodum kedi yavrusunu koyar gibi,ilgilenmiyordu kadın...

Bugün garip garip hayaller kurdum.



Eve gelince limonata hariç içecek bişey yapamayacağımı fark ettim.Buzdolabını açtım.Limonlar oradaydı.Hepsi birer katil gibi yüzüme bakıyordu.EVET.Hangi gözüme zehirli sularını fışkırtacaklarını düşünüyorlardı muhakkak.İçlerinden enn iri olanı seçtim.Artık elimdeydi elebaşı...Hiç bir savunması yoktu.
Bıçağı tam kalbine sapladım.Kanlar akmaya başladı.İşlediğim cinayetin izlerini yok etmek için mermerleri sildim.Hiçbir iz kalmamalıydı.Zanlı olduğum, mermerde katil limonların bıraktığı zehirli sıvısının bulunmasıyla çok kolay anlaşılabilirdi.Bu yüzden zehir, mermere zarar vermeden izleri silmeli ve olay mahalinden kaçmalıydım.Önce cesedi tanınmayacak hale getirmeliydim.Karnından bacaklarını iyice ayırdım.Bıçağı temizledim.Orada gördüğüm ilk delici aleti aldım.Fişe taktım.Cesedi parçalamalıydım.İç organlarıyla derisini ayırdım.Kanları her tarafa bulaşmıştı.Bezle temizleyemeyecektim bu zehirli sıvıyı artık.Bir kaba koymaya karar verdim.Önce sıvıyı bardağa koydum.Sonra parçaladığım iç organlarını tekrar bedenine koyarak çöpe attım.
Nasıl bir ölüm olduğunu anlayamacaklardı.Kanı çekilmiş.İç organlarının yerleri değişmiş ayva biyiklüğünde ve iki parçaya ayrılmış dev bir limon yüzünü ekşitmiş yatıyordu çöpte.Kanları sarı renkliydi.En sonunda ne yapacağımı bulamadığımdan yok etmek için içmeye karar verdim.Daha önce bu zehirin şekerle etkisiz hale geldiğini duymuştum.Biraz da su koydum içine, kolayca yutabilmek için.Karıştırdım.Etraftaki tüm alet edevadı iz kalmayacak şekilde temizleyip yerlerine kaldırdım.
Şimdi bilgisayarın başındayım.Adına limonata diyorlarmış bu limon katlinin.Son yudumu da aldım.İçim buruk (ağzım) ...ama pişman değilim!

0 yorum: