0

hoppala

Garip başladı gün.Daha doğrusu başlamadan garipti.Anlamsız bir sıkıntı var havadan mı bilmiyorum ,halbuki mutluyum..neyse
Geceden bilgisayarı birkaç şey için açık bırakmıştım,sabahın bir körü kendiliğimden uyanınca onu kapayıp tekrar uykuya daldım ve korkunç rüyalar silsilesi başladı.
Sınav haftasıyla çok ilgilenmediğim halde rüyamda sınav haftasınds sınavlardan boğuluyordum bir arkadaşımla sınavlar hakkında konuşuyoruz fakat bu beni inanılmaz sıkıyor sürekli sınav oluyoruz aralıksız ve bir süre sonra bunun da bir rüya oldugunu ve gerçekten sınav olmak üzere uyandıgımı görüyorum ta ki bunun da bir rüya oldugunu anlayana dek
daha sonra iki tane çikolata gördüm bağımsız bir şekilde ne demek acaba ..hımm ama hoştu
gün yine de güzel başladı ama sonlara doğru içim sıkıldı ,nefessiz kaldım yine ,dediğim gibi hiçbir sorun yok ama mutsuzluk hastalıgına kapılmış gibiyim ..niçin böyle oluyor bilmiyorum,okuldan çıktım ev alışverişi için markete girdim ama herşeyi aldım markalarına karar veremedim bıraktım bi daha aldım bıraktım filan sonra 3 paket kahve alıp çıktım bunaldım filan

şu an baya iyiyim,zıpzıp modundayım vakit öldürüyorum az önce çizdim hatta...herşey iyi gidiyor yani.. bozulmacak dimi..evet evet :D

0 yorum: