0

mayısın son günlerinde mayısa dair birkaç not

*başlığı sonradan koydum da bir irkildim ne garip,çok hızlı geçiyor... hadi başlayın siz ben yazdım bile:)

merhaba
Uzun zamandır yazmıyorum.Zaten aynı monotonlukta ilerlediği için çok da ekstra bişey yok.Yazabileceğim tekşey rüyalarım oluyor çoğu zaman.Bir de tabir sitesine link verdim mi tam olacak,herneyse;
uzun zamandır kendi başıma amaçsızca dışarı atıp güzel havanın keyfini çıkarmamıştım,her ne kadar güneş beni rahatsız eden bi etken olsa da deniz kenarında çayın elinde ,kucağında kağıdın kalemin ,daha mutlu olamam diyebiliyormuşun,dolmabahçe sarayına kendi sergimi görmeye gidip kapıda kalınca sinirlerim bozuldu ,sarayın girişinde bir çay bahçesi var ,son derece güzel bir yer rahat rahat istediğini yapabiliyorsun,orda baya bi zaman geçirmişim , eve dönme insiyatifi senin elinde olunca zaman büyüdükçe büyüyor keyfi arttıkça artıyor... ben bunu yapayım sıksık evet evet, hem de verimli bi çalışma oldu mekan çizimlerimle
evde şu teknoloji harikası bilgisayar yüzünden de olsa gerek içimden gelmediğinden de çok iyi işler çıkaramıyorum
fakat bugünkü gaza gelişimi anlatmalıyım
eski dönemlerden şuanda baya iyi yerlere gelmiş olan bir grafiker insan aklıma geldi ve internette son yaptıklarına bakayım dedim,küçümsemekten değil de ne var bende yaparım evet evet yaparım tabi moduna girdim ,tüm işlerine baktıktan sonra tableti aldım fotoşopumu bir de müziğimi açınca benim sıksık bu şekilde gaza gelmem gerektiğini farkettim
sanırım bu yaptıgım bilgisayarda çizdiğim en anlam yüklü olan ve en başarılı portreydi,bunu unutmamalıyım
onun dışında hala mezunu sayılamadığım fakat gitmeyi unuttuğum lisemin yıllık kapağı tasarımıyla uğraşıyorum ,uğraşmak derken tam bir beyin fırtınası karar veremiyorum birşeye,tam hah evet bu iyi fikie diye çizim taslağı çıkarırken daha iyi bi fikir aklımı çeliyor ve çizim bir anda yön değiştiriyor,ne zaman bırakacağım bilmiyorum
son olarak da
öss hedesine az kaldı 20günden az netlerime güvenip çalışmıyorum ama acaba açıkta kalırmıyım diye de düşünmeden duramıyor insan :)yok ya sanmıyorum ,dimi..evet evet
iyi geceler

0 yorum: