0

salı sallanır

-abla beni de çizsene
hım bilmem ki ben pek çizemem ama...
olsun abla anneme göstercem ya olduğu kadar
ya bilmem ki
hadi nolur abla ya
hadi hadi geç peki...
az önce zabıta mendillerimi aldı yaa,varya şu kırmnızı ıslak mendillerden
hıhı
8milyon sermaye vermiştim onlara hepsi gitti işte anneme göstercem şimdi resmi bide inanmayacak, sen parayı gittin resme verdin diyecek,ama bilir öyle şey yapmayacağımı
nerde oturuyosun
fikirtepede,eve 22milyon elektrik bide su faturası geldi ödeyemiyoruz annem merdivene (temizlik) gidiyo şurada tesadüf kafe var biliyo musun orda mehmet abi var o şimdi beni iddiaya gönderir belki üstünü ver diyom vermiyo belki 2milyon verir bugün bisikletimi de alıyodu zabıta bu benim değil dedim yalvar yakar aldım 100milyon istiyo bide benden yaa şimdi götürüp bisikleti satıcam başka bişey kalmadı 10verirler belki
abla benim gözler ela çiziyon dimi
gördüm çok güzelmiş
ama kirpiklerim uzun yaa...
...
bitti bu
abla sağol çok hadi ben gidiyorum...


13 yaşında hayatın bütün yükleri üzerine yüklenmiş emrenin,biz burda ay şuyum böyle ay buyum şöyle diye şikayet ederken ,o bütün dertlerine rağmen bana poz vermek için alabildiğine gülümsüyordu onun için 10dakika içerisinde yapabileceğim en iyi portreyi yaptım
tam onu çizerken zengin "yat"sahipleri bu kızın bu çocukla ne işi var dercesine bakışlarını savuruyorlardı bilindik tanıdık ezici bakışlar emrenin sinirini bozan tek şey buydu işte alabildiğine sinirleniyor arabasının camını kırıp kaçsam kimse laf edemez gibi bi laflar ediyordu
bu onun sokağa ait serseri tarafıydı sadece
sonra ona kızıltoprakta gördüğüm boya sandığını yere düşürmüş, ağlayan küçük çocuğu anlattım ,onun bunu bilerek yaptığını insanlara kendini acındırıp 10-20milyon kaptıgını söyledi,bide azarladı ;abla istanbullu değilmisin ,bilmiyormusun bunları diye...
ne tezat bu halin istanbul
bir yanda koyarsın yatları katları
diğer yana verirsin cefaları cezaları

0 yorum: