0

boşluk

Bayadır yazmamamın nedeni ;sadece zevk için birşeyleri yapmak (yani resim) beni rahatsız etmeye başladı.Düşünüyorum,ilerde olası yapabileceğim işler aklıma geliyor. Şu an yaptığım şeyleri topluyorum kafamda.. ve dünyada meleğin yaptıgı ve yapacağı işi yapmayanlar olmasa da olur ki düşüncesi beni çok sıkıyor.Umarım yakında bir çıkış yolu bulacağım.

...

Burun kemerini yapamıyorum insan ilginç bir yaratık , bir de gözler şaşı oluyor ,insan karşısındaki bir insanı nasıl kopya eder ki ...doğa üstü birşey bu.Ayrıca bunu yapmasına ne gerek var,fotograf var ya...tekrar çizmeli ve tekrar ve tekrar ve tekrar muhteşem olan resim değil,insan bedeni
sonra bile bile bozmalı tüm yaptıklarımızı ve bozmalı ve bozmalı

açıkcası resimden o kadar çok etkilenmiyorum,fotoğraf beni daha çok etkiliyor,

garip

her an herşeyi bırakabilecek gücü kendinde bulma düşüncesi...
bi gelir bi gider
neyse

0 yorum: