0

kırmızı mı mavi mi?

Ancak 3 gün dayanabildim.Eve gelirken çok susadım ve karar verdim evet soğuk da olsa içecektim onu.. markete girdim "kafeinli içecekler"reonuna bakarken üzerinde 40saniyede hazır yazan bir kutu gördüm."La nası ki bu ?"dememle satın almam bir oldu.


Bahsettiğim şey hazır kahve ...3gündür müthiş sağlıklı yaşadığıma kendimi inandırmış olsam da o garip şeyi görünce dayanamadım.
Heralde mikrodalgada ısıtılıyor diye düşünmüştüm ama ısıtmak için bi araca ihtiyaç duymuyormuşuz ..bunu pakette okuyunca capon çizgifilm karekterlerininki gibi kocaman oldu gözlerim :)nasıl olabilirki bu ehe diye hepsini bir çırpıda okudum ,meğersem bardağın dibinde ve etrafındaki katmanın arasında sallandığı zaman ısıya dönüşen bir kimyasal madde varmış ,kutuyu sallayınca ısınıp sıcak kahve oldu.Bana da bön bön bakıp içmek düştü.
...
Geçen gün de okulun kantininde oralet istediğimde adam bana boş bardağın içine sıcak su koyup verdi ve bardak eriyip köpürerek kendiliğinden oralet oluşturdu.İçinde mink bi hazne vardı heralde algılayamadım ama toz yoktu ondan eminim.

Yemek olarak tablet yemeye başlayacağımız günler uzak değil ben söyliyim.
Onun için hazır varken bolbol türk kahvesi içip iskender filan yiyelim diyorum :D şişme döner plastik mantı görürsem hiç şaşırmayacağım ..e tabi ,önyargılı olmamak lazım ..

0 yorum: