0

hasta olursan ölersin

-neyin var!?
-eaa şey ben hasta...benim üzerimde çok yorgunluk ,halsizlik var,ne bileyim ilaç filan yazarsınız sanmıştım ben :S (hani öküz herif dövmesen de bi muayene etsen filan)
-ha vitamin filan mi istiyosun,benim için hava hoş valla.. yazdım bile
-ıı ne bilim(doktor olan sensin lan salak bi yüzüme baksaydın ilacı yazmadan evvel)...peki (ve muayene adam yüzüme bile bakmadan 10sn içinde biter)
-ben bugün burada muayene(!) olduguma dair bi kağıt istiyorum
-reçete yazdık ya sana
-onu okula veremem
-üzerinde bugünün kaşesi var git fotokopi çektir.
-okula vericem diyorum!!okul kabul etmez onu.
-bana ne?sevkli olsaydın filan yazabilirdim belki,ne yani şimdi benden rapor mu istiyosun bide?
-resmi bi kağıt istiyorum mümkünse......
-ne yazcam ona? geldiee sohbet ettik gitti burdaydı yani ..filan mı
:S(hayatımda hiç o anda oldugu kadar sinirlenmemiştim yazarken bile ellerim titriyor)

Cevap bile veremeden , adamın daha fazla saçmalamasına tahammül edemeyip çıktım.Kendime gelmeye başladığımda kadıköye kadar yürümüştüm.
Bu olay hani diğer hastanelere göre iyidir öyledir böyledir gibisinden gitmeyi tercih ettiğim GATA Haydarpaşa'da dahiliye bölümünde bu sabah oldu.Hadi kendimi geçtim orada baktıgı diğer yaşlı ve çok hasta insanlara da böyle muamele yapılıyorsa... sinirimden şu saate kadar boş boş baktım midem yandı ,ne kadar kolay bu insan hayatınla eğlenmek ,sabahın bi köründe sıra bekliyorsun saatlerce ve gördüğün muamele...inanılmaz tebrik etmek ,ödül filan vermek lazım.
Bir daha zor doktora giderim ben..

0 yorum: