0

her zaman olduğu gibi

O kadar çok hayal kurmaya başladım ve o kadar çok rüya görüyorum ki gerçeklerim, rüyalarımın molalarına dönüşüyor.Dün gece rüyamda, elinde ekmek bıçağı olan bir adam sol yanağımı kesmeye çalışarak beni tehdit etti.Ama ne için olduğunu hatırlamıyorum.Yine de o kadar gerçekçiydi ki . O bıçağın soğukluğunu resmen yanağımda hissettim ,tam üç kez ve sabah kalktığımda yanağımı yokluyordum.
Gün yine kitap okuyarak geçti,(sınavlar vardı,sıkılıp çıktım yine,ah bi dayanabilsem ...) Aslı Erdoğan'ın mucizevi mandarinini ve ermeni sorunuyla ilgili bir kitabı okuyorum.Son derslere doğru,bi paket djarium alıp kahve içip akşama kadar kitap okuyayım dedim bir yerde,ama üşendim,üşenmek garip oldu aslında bundan vazgeçip bir saat yürüdüm eve.Çok canım istemişti halbuki ben de bi garibim...
Eve geldim kimse yoktu,çizmek istedim ama canım istediğinden değil o suçluluk duygusunun ekşi tadını duymak istemediğimden sadece,biraz bişeyler çıktı ama ,yine bitemedi,herzaman olduğu gibi.

0 yorum: